reklama

Vyletieť nad oblak na invalidnom vozíku, aneb ponížení je nutné........

Milujem cestovanie, kto by cestovanie nemiloval.....Spoznávanie nových krajín, kultúr, mentalít... ale má to háčik! Som na invalidnom vozíku. Viem, že zdravý človek, schválne píšem zdravý namiesto bežný, ktoré sa tak ujalo,  s týmto  problém nemá. Vyberie si vhodnú destináciu, bookne si letenku, prípadne pobyt a potom už len bezstarostný let do vysnívanej krajiny, kde starosť typu „snáď nejako doletíme je celkom bežná. Ako vyzeral môj posledný let? Takže preskočíme nutné formality. Invalid, dobre.... nejdem provokovať, teda znevýhodnený sa dostaví na letisko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Krok č. 1: Zavolá asistenta , oceňujem túto službu na letisku. Asistent pomáha pri vybavovaní formalít až k odletu. Služba ako taká je fajn, len nepremyslená. Naposledy poslali mladé, štíhle dievča. Neviem či mi bolo skôr ľúto jej, alebo trápne pozerať sa na mladú ženu ako sa ťahá s vašimi niekoľkými kuframi, čo by mal čo robiť aj zdatný chlap. Pri rozhovore sa zmienila že ju poslali k pánovi ktorého musela aj tlačiť, aj mu niesť batožinu. No dobre.... nálada primŕza.

Krok č. 2: Dostávame sa ku kontrole príručnej batožiny. Pracovníčka letiska Vám ťahá kabát spod zadku a bez toho aby Vás vôbec počúvala že si dokážete vyzliezť kabát volá na celú hubu na druhého pracovníka aby jej prišiel pomôcť. Spolucestujúci sa pozerajú čo sa deje. No dobre nálada primŕza o čosi viac.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Krok č. 3: A posledný krok? Ten je nasledovný. Po tom čo sa každý dostane do lietadla, je rad na Vás!!!!! Príde skupinka hasičov a zdravoťákov s nejakou počudnou stoličkou ! S hrôzou pozeram, to snáď nemyslia Vážne !!! Ale myslia ! Dajú Vás na stoličku kde Vás remencami zapašú a cca traja chlapi Vás teperia po strmom schodisku do lietadla ! A ako bonus, každý z letiska pozerá čo sa deje. No nič aspoň majú show. Pilot oznamuje minútu do štartu, ja som v polovici cesty do lietadla. Následne po úspešnom prekonaní schodov sa ma pokúsia dostať priamo do stredu kde na mňa čaká miesto!!!! Lenže stolička nepustí a sily zdravoťákov a hasičov tiež nie, takže na základe ľútosti jednej panej idem priamo na zadné sedadlo... Nemusím spomínať sťažnosti ohľadom tohto letu, kde samozrejme letisko alibisticky odpovedalo a dosť od veci.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


 Čo je smutné? Že už aj Krakow má výťah pre imobilných, kde takéto poníženie zažívať nemusia. Bratislava nie je schopná alebo vraj nemá financie na jeho kúpu. Kde išli všetky financie na obnovu letiska? Naozaj musíme uprednostniť modernosť a krásu namiesto ľudskosti.

 Nedá mi nespomenúť, keď som mala prílet na Slovensko, personál počkal lebo si chcel pozrieť ten náš systém prepravy znevýhodnených z lietadla. Oškrétý vozík beriem od zamestnancov letiska ako bonus - zrejme na Slovensku nie je vhodné písať sťažnosti!!!

Mária Grižáková

Mária Grižáková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som aká som, mám svoje chyby aj svoje klady, komu sa nepáči čo a o čom píšem môže ísť pokojne inam, blogov je habadej. V reálnom živote sa venujem informatike čím chcem povedať že nie som spisovateľka, takže sem - tam sa zrejme nejaká chybička objaví. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu